"Je jedno jak skvělý je váš produkt nebo služba, když o tom nikdo neví."
Filip Malý
Filip Malý pomáhá drobným podnikatelům a živnostníkům získávat snadněji zákazníky/klienty a vydělávat více peněz za pomoci systematizace a automatizace marketingu.

Získávejte kvalifikované zájemce z Facebooku
Interaktivní tahák pro efektivní nastavení facebook reklamního účtu v roce 2023. 
  • 11 kroků, 11 videí… Budete Filipovi koukat přes rameno a nastavíte váš reklamní účet krok za krokem, klik za klikem, bez tápání a hledání. Ušetříte si hodiny frustrace.
  •  I pokud začínáte… Interaktivní tahák počítá s tím, že nevíte co je Facebook Business Manager ani Facebook účet pro reklamy. Zvládne to ÚPLNÝ začátečník.
  •  I pokud už na Facebooku inzerujete… Tahák vám pomůže udělat specifická nastavení pro efektivní získávání zájemců v době iOS 15.
O FILIPOVI
Vítejte, moje jméno je Filip Malý.

 
Původně jsem tu měl příběh o mně. Byl psaný ve třetí osobě. Přestože jsem ho psal já sám...

Ale po tom, co se Filip Malý pokusil vypadat chytřejší, než je, psaním sám o sobě ve třetí osobě, rychle od tohoto přístupu upustil a rozhodl se napsat text této stránky jako by s vámi mluvil ve skutečnosti – z očí do očí.


Takže, co vás zajímá?
 
Je mi 27. Po letech v zahraničí se přesouvám do Českých Budějovic.

Starám se o zachráněného křečka jménem Lorenz.

 
Hádám, že to nebude to co hledáte…. 

Asi si říkáte,
“Stojí tenhle mládenec za můj čas?”

Pro spoustu čtenářů bude moje odpověď NE.
Tady je proč:

TŘI DŮVODY, PROČ BYSTE TU NEMĚLI BÝT
1. Nepomůžu vám rychle zbohatnout bez práce
Spousta lidí se snaží získat návod na zbohatnutí internetem – rychle a bez práce.

 
Já to chápu. I mě vlastně taková myšlenka přivedla v 16 letech k podnikání přes internet.

Představoval jsem si, jak to budou lehce vydělané peníze a každý den mi automaticky budou chodit tisíce…

No... nebyly to lehce vydělané peníze.

Podařilo se mi získat pravidelný každodenní příjem... z velké části i na autopilota... ale dostat se tam mě stálo hodně práce, stresu a vytrvalosti.

Pokud nejste připraveni vydat přibližně pětkrát víc úsilí, než si představujete, nejsem váš člověk.

2.  Pokud hledáte nejnovější vychytávku, trik, hack, zkratku,
moje rady se vám nebudou líbit.
Lidé sa často začnou zajímat o marketing a najednou všude vidí reklamy a články o tom jak musí mít chatbot, jak tenhle software je revoluční a tamten zvětšil třistakrát prodeje díky jedné jednoduché změně na webu.

 Spousta nových, leských věciček na usnadnění a “vočůrání” systému.

 Funguje něco z toho?

Pravděpodobně. Krátkodobě. Ale jestli se na to budete spoléhat, nemáte podnikání. Máte zdroj příjmů založený na neudržitelném triku.

A to je ztráta času. Pokud chcete ztrácet čas, běžte si radši zaběhat, to je zdravější.
3.  Pokud nehledáte “nejlepší způsob,” ale hledáte “nejjednodušší způsob,"
nechci vám pomáhat.
Je důležité, abyste mi rozuměli.

Můžu vám pomoct, ale nechci. Vím jak na to, ale odmítám to dělat.

Proč?

Protože když slyším někoho říkat “nejjednodušší způsob," překládám to jako “nechci nic dělat.”

Chápejte, prodávat na internetu vyžaduje TVRDOU PRÁCI. Ano, jakmile to je všechno rozjeté a funkční, může to být přesně podle vašich představ: Pasivní příjem a vydělávání peněz zatímco spíte.

Vytvořit to ale vyžaduje TVRDOU PRÁCI. TVRDOU PRÁCI potom vyžaduje i to udržet.

Stále čtete? Super.

Tady je, co ode mne můžete čekat:
Strategie, taktiky, rady a postupy, které můžete ihned použít – zdarma …které budou obvykle následované nestoudnými prodejními nabídkami.

Věřili byste tomu – právě jsem vám na rovinu řekl, že ode mne budete dostávat prodejní nabídky!

A… Proč bych vám to neřekl?

Chci říct... C’mon... Jsem marketér. My vyděláváme peníze tím, že prodáváme. Budu se vám snažit prodat a nebudu to skrývat.

Mým nabídkám ale budou vždy předcházet opravdu hodnotné strategie, taktiky, rady a postupy, kterými můžete ihned vylepšit své marketingové výsledky.

To je zdarma.

Celá myšlenka je taková, že si řeknete: “Tohle mi fakt pomohlo, asi zkusím i to zpoplatněné.”

Celkem jednoduché, viďte?

Říkám tomu technika ukaž, že jim dokážeš pomoci tím, že jim skutečně pomůžeš.

A tohle je můj první tip zdarma.

Zkuste to. Funguje to skvěle.

Ale možná si stále říkáte...

JAK MÁM VĚDĚT, JESTLI MI FILIP DOKÁŽE POMOCT?
A to nejlepší, co můžete udělat, je se prostě podívat na to co nabízím zdarma.

Jestli vám to dává smysl, pravděpodobně budete nadšení z mých placených produktů a služeb.

Jestli vám to smysl nedává, asi nejsem ten, koho hledáte.
Hádám ale, že bych tady měl mít spíš takový ten sebechvalný popis sebe samotného. Takže tady je:

Začal jsem se o online marketing zajímat v 16 letech, kdy mi došlo, že nechci být zaměstaný v oboru který jsem si vybral (ochrana a obnova životního prostředí).

V té době jsem si začínal přivydělávat prodejem na Aukru a Ebay a také drobnými grafickými prácemi a překlady.

S našetřenými penězi jsem si hned po maturitě založil cool značku streetwearového oblečení. To ze mne sice udělalo frajera mezi kamarády, ale moc peněz mi to nevydělalo.

Odjel jsem si tedy najít práci do zahraničí. Zlepšit angličtinu. Rozšířit obzory. U toho jsem se snažil vydělávat na internetu. Otevřel jsem si eshop s dárkovými produkty, s fitness vybavením... Tvořil jsem na zakázku bannery, loga a překládal jsem z angličtiny do češtiny.

Vydělávalo mi to něco?

Jistě.

Vydělávalo mi to dost?

Ne.

Naštěstí – někdy mezi tím jsem narazil na několik velice kvalitních online tréninků. Od nejlepších (nejen) marketérů na světě. Každý z nich sice stál asi jako moje měsíční výplata, ale byl jsem unešen ze všeho co jsem se dozvěděl.
Potom jsem si stáhl nějaké staré knihy o direct response marketingu a copywritingu. Přečetl jsem je a absolvoval jsem nějaké další kurzy. 

Pracoval jsem každou volnou chvíli.

A nakonec jsem dal výpověď v práci.

Když měl můj eshop s drobnými módnimi doplňky (jako náušnice a náramky) prodeje ve statisících měsíčně, rozhodl jsem se ho prodat a věnovat se čistě marketingu.

To stojí za tím, že dnes pomáhám drobným podnikatelům a živnostníkům vydělávát na internetu. 

Tady je, s čím konkrétně vám pomůžu:
Mým hlavním zaměřením je implementace funkčních marketingových základů a automatizace prodeje. 

Vytvářím “neodolatelné nabídky” a přivádím zákazníky, kteří vám rádi zaplatí za váš produkt nebo službu.

Zaplatí vám víc, než kolik vy utratíte za reklamu.
Tady je moje první nestoudná nabídka:

Přihlašte se zdarma k odběru mých (ne)pravidelných emailových tipů.

Pokud vám moje rady pomůžou, zvažte koupi, až vám to budu nabízet.

Jednoduché, že?

Díky za přečtení a níže najdete pár dalších možností, jak se mnou zůstat v kontaktu.
Poznejte Filipa lépe
Konzultace
Jedna myšlenka může změnit všechno. V podnikání to platí dvojnásob. Konzultace s Filipem bude plná praktických a nečekaných vhledů. Na konci přibližně 45 minutové konzultace budete přesně vědět co změnit a jaký další krok udělat, aby se vaše podnikání dostalo na novou úroveň. S dalšími kroky Vám Filip rád pomůže, pokud se rozhodnete využít jeho služeb.
  • ​SOS konzultace (telefonicky, přes Skype, osobně)
  • ​Marketingový audit
  • ​Tvorba a měsíční správa marketingových kampaní
  • ​Tvorba marketingových trychtýřu (funnels)
  • ​Přednášky, rozhovory... kontakt zde>>
Máte zájem o úvodní konzultaci s Filipem?
Ano
Ne